Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki ZZR1400 ABS '19

Kawasaki ZZR1400 ABS '19
Kawasaki ZZR1400 ABS '19
Kawasaki ZZR1400 ABS '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki ZZR1400 ABS se face remarcată prin putere și calitate, având una dintre cele mai puternice accelerații din line-up-ul Kawasaki din anul acesta. Motorizarea de 1441cc dezvoltă 207 cp este montat pe un cadru avansat monococă din aluminiu, iar caroseria cu design agresiv și dinamic în combinație cu jantele de greutate redusă dau modelului agilitate și manevrabilitate de top. Pachetul cuprinde și suspensii avansate Bottom-Link Uni-Trak cu amortizor complet reglabil pe gaz pe spate, sistem Kawasaki Traction Control cu 3 funcții pentru controlul tracțiunii și un sistem ABS pentru frânare sigură și controlată. ZZR1400 ABS arată la fel de bine pe cât se mișcă și este încă o dovadă a superiorității ingineriei japoneze de motociclete, stăpânită la perfecție de Kawasaki spre încântarea pasionaților de motociclism.

- motor DOHC, cu injecție, 1441cc 207cp, cu 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve
- suspensie pe față cu amortizor complet reglabil cu furcă inversă de 43mm
- suspensie pe spate de tip Bottom-Link Uni-Trak cu amortizor complet reglabil, pe gaz
- frână pe față cu 2 discuri semi-flotante de 310mm, ventilate, etriere cu 4 pistoane
- frână pe față cu 1 disc 250mm, ventilat, etrier cu 2 pistoane
- 6 trepte de viteză
- cadru avansat monococă din aluminiu
- ambreiaj special back-torque limiting care faciliteaza coborârea la treptă inferioară de viteză si previne săltarea roții spate
- basculă cu 10mm mai lungă, adaptată modernizărilor cutiei de viteze
- sistem KTRC (Kawasaki Traction Control) cu 3 funcții pentru controlul tracțiunii
- sistem de motormanagement cu moduri selectabile
- sistem ABS
- transmisie cu angrenaj scurtat pentru plus de putere la accelerație
- roți cu greutate redusă
- sistem Dual Throttle Valves
- design aerodinamic cu 4 aripioare în relief pe laterale
- lumini față cu proiectoare cvadruple
- instrumentație de bord cu vitezometru si turometru analogice, completate de un ecran LCD multi-funcțional
- sistem electric de pornire
- rezervor cu capacitate de 22L
- consum mediu de 6.4L/100Km
- indicator rulare economică

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 160€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.