Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha Viking EPS '18

Neinmatriculabil fara TVA
15798 EUR

TVA inclus
18800 EUR

Yamaha Viking EPS este un UTV utilitar cu 3 locuri, construit special pentru a vă fi de folos în situații în care aveți nevoie de un vehicul 4x4 puternic și manevrabil, capabil să vă ofere acces în zone în care vehicule convenționale nu ar putea pătrunde. Modelul este echipat cu un motor monocilindru în 4 timpi, capabil de 46cp cu un cuplu foarte ridicat, ideal pentru tractare sau transport, cuplat la un sistem de transmisie Yamaha Ultramatic cu frână de motor și cu tracțiune 2WD/4WD/4WD cu diferențial blocat, selectabilă în funcție de preferințe sau necesități prin simpla acționare a unei manete din panoul de comandă. De asemenea, dotarea cu servodirecție electronică EPS asigură un grad ridicat de control chiar și atunci când transportați sarcini grele ori pe teren dificil și limitează oboseala resimțită de pilot la sfârșitul unei zile de muncă. Adăugați un sistem avansat de suspensii independente cu braț dublu și cursă alungită și un design solid, cu o caroserie alcătuită conform standardelor estetice moderne și cabină încăpătoare și antifonată, plus o platformă basculantă de încărcare pentru a obține un model de vehicul utilitar off road care va deveni în cel mai scurt timp partenerul dumneavoastră preferat de lucru.

- motor monocilindric, 4 timpi, răcit cu lichid, SOHC, 4 supape, 686cc, 46cp
- injecție electronică de benzină
- pornire electronică
- cutie de viteze CVT
- transmisie pe cardan
- tracțiune selectabilă On-Command 2WD/4WD/4WD dif. blocat
- suspensii față/spate independente, cu braț dublu, cursă 205 mm
- frâne hidraulice pe discuri duble
- design robust al șasiului pentru rezistenţă mărită la impact
- amplasament uşor accesibil pentru motor
- dispunere confortabilă şi spaţioasă a celor 3 locuri
- platformă de încărcare basculantă acoperită cu covor din cauciuc ultra rezistent
- cabină antifonată cu podea perfect plată
- servodirecție EPS
- capacitate rezervor 36.7 Litri


UTV Yamaha cu 2 ani garanție.

UTV Yamaha de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC
Putere : 46 CP
Capacitate : 686 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : automata Yamaha Ultramatic CVT
Rezervor : 36.7 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe cardan
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : independenta, brat dublu
Suspensie spate : independenta, brat dublu
Frana fata : hidraulica, 2 discuri
Frana spate : Hidraulica, 2 discuri
Anvelopa fata : AT25x8-12NHS
Anvelopa spate : AT25x10-12NHS
Lungime : 3100 mm
Latime : 1570 mm
Inaltime : 1925 mm
Greutate : 613 KG
Inaltime sa : 792 mm
Garda la sol : 300 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2018
Culori : rosu, verde

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.